sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Upsista

   Pakko avautuu yhdestä asiasta. Mulla on yksi ystävä ollaan tunnettu pari vuotta, ollaan aika läheisiä. Tiiän monia asioita siitä, mitä monet ei tiiä. Tätä ystävää voisi kuvailla sanalla ''enkeli''. Älyttömän ihana ihminen, just semmosia kehen harvoin elämässä törmää. Mielelläni vietän tämän kanssa aikaa kahvitellen ja puhuen paskaa. Yleensä perustetaan semmosia pieniä marttakerhoja tän ystävän kanssa ja puhutaan kaikesta maan ja taivaan väliltä.
   Ongelmani tätä ihmistä kohtaan on se, että tää ystävä näkee mut kilpailijana. Tää on ystävyys, ei mikään kilpailu. Yrittää aina olla parempi ku minä yms. Monille voi tässä kohtaan herätä semmonen aate, että ehkä se on vaan minä joka luulee niin, mutta voin jo nyt sanoo EI. En ymmärrä tätä, ku miks pitää olla parempi ku toinen tai omistaa enemmän asioita ku toinen. Tai muutenkaa vertailla itseensä toiseen. Tottakai mäki ihailen monien mun ystävien tekoja ja saavutuksia ja haluisin että mullekki kävisi niin. Mutta en mä nää sitä mitenkää pakko mielteenä. Oon toki ylpee ja onnellinen että edes joku saa kokea jotain niin hyvää. Tää mun ystävä ei anna mun koskaan olla onnellinen tai ei siedä sitä että mulla menis joku asia paremmin. Se näkyy selvästi eleistä, ilmeistä ja tavasta miten se vastaa mulle ku kerron et vaikka tapasin miehen. En muista millo viimeks oisin kuullu tän ystävän suusta ''Nimo oon ylpee susta'' tai ''Nimo rakastan sua'' Tiiän sitä ei pidä hokee, mut luulis että pari vuoden tuntemisen jälkeen, herättäisin jotain tunnetta tässä ihmisessä. Tosin ihmiset on erilaisia ja ei välttämättä näytä niin paljon tunteita tai kokee sen vaikeaksi. Kyllä mä tiiän et oon sille tärkee ja se ei pärjäis ilman mua. Ainakaa osittain. Hirveen ylimieliseltä kuulostaa, mutta totuus sattuu.
  Mua ärsyttää suunnattomasti se tässä ihmisessä, enkä kestä. Ehkä pitäis sanoo sille, muttakun en kehtaa koska se on aika loukkaavaa ainakin mun mielestä. Ehkä se on se miten esitän tän asian sille.
 Onko tää ees ystävyys suhde vai onko se vaan tosi katkera mulle jostain?
xoxo; Nimo

2 kommenttia:

  1. ei helvetissä(: annika on niitä ihmisiä joille hakisin kuun taivaalt jos se haluis! ps, oon tuntenu annikan öö kuus vuotta, enkä pari vuotta(:

    VastaaPoista