maanantai 21. marraskuuta 2011

Eilistä et saa kiinni, huomista et pääse pakoon


 Istuin alas, selkä kipeenä. Unelmoin siitä, että joku tulis hieroo mun jumittuneita hartioita. Avasin mun nettipaskat eli fb, blogger jne. Aattelin etten oo pitkään aikaan käyny formspringissä ja päätinpäs mennä kattoo mitä porukka on kyselly. Eräs kysymys iski silmään, jotenkin pisti aattelee asioita. 

 

ikävöitsä jotai ihmistä sun menneisyydest? :-)

 Kysymys kuuluu noin, pisti oikeasti miettimään vähän menneisyyden ihmisiä. Miksi esim en ole heidän kanssa enään tekemisissä, oliko ne kaikki konfliktit tän kaiken arvosta? Mietin elämä on liian lyhyt vihatakseen ihmisiä. Ja ihminen joka lähetti tän kysymyksen saa olla aika imarreltu, koska vastaan sille näin isosti. Kyllä, ikävöin monia ihmisiä menneisyydestäni. Monesti aattelen, että kuinka erilaista elämä ois jos ne ois vielä mun elämässä. Kyllä, välillä toivoisin et ajassa voisi mennä taaksepäin niin tekisin monia asioita eri tavalla, mutta musta tuntuu että jokainen meistä haluaisi tehdä sen. Mutta pitää vaan jatkaa eteenpäin ja jos näitten mun menneisyyden ihmisten on luotu kuulumaan mun elämään, ne jossain vaiheessa tulee takaisin. Ainakin toivoisin niiin.
  Menneisyydestä puheen ollen tässä pari vanhaa kuvaa musta, joo tiedän oon muuttunut aika paljon.


PS; KYSELKÄÄ TOKI MULTA FORMSPRINGISSÄ JOTAIN JÄNNÄÄ TAI MIELTÄ PAINAVAA. http://www.formspring.me/NNNIMO
xoxo; Nimo

7 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis huivi pääs miks se yhtäkki katos?ja ootko muslimi?

    VastaaPoista
  2. kiiitos(: roll up ja tsekkaa semmonen postaus ku huiviton, niin saat vastauksen!

    VastaaPoista
  3. You Look Cute those pics with scraf..Hopefully one day u start 2 use it again (Insha'allah) :)

    VastaaPoista
  4. vitsit noi sun varhaisteini-ikä kuvat on ihan sika söpöjä! :D <3

    VastaaPoista
  5. hahahahah, älä viitti(: noi on ihan kauheita

    VastaaPoista