sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Aleksander Petrovski

   Mun elämään on ilmestynyt uus hauska juttu. Nimittäin kissa, se on outoo ku en oo koskaan tykänny kissoista ja oon aina pelänny et ne raatelee mut. Mut olin yks päivä Tuomaksenkaa tossa meijän pihalla ja siihen tuli semmonen tiikerin värinen pikku kissanpentu. Jos, ette tienny mulla on suuri viha eläimiä kohtaan. Mun eka reaktio oli ''Mee pois, U ugly cat'', mut sit Tuomas otti syliin ja silitteli sitä. Se oli ihana, se kehräs siinä Tuomaksen sylissä. Sit se tuli mun luo, en uskaltanu koskee siihen, mut se oli aika lähellä mua. Tää kissa oli kuulemma joku kulkukissa, ku se oli aina vaan ulkona. Tai niin ainaki Tuomas väittää. Annettiin sille nimeksi, Aleksander Petrovski. Mutta, sit huomattiin että se on tyttö niin meijän nimi ei oikee natsannu.
   Rakastuin siihen kissaan, ku se hiero itteensä mun kenkiä vasten. Se oikeesti tykkäs musta, vähän outoa koska yleensä kaikki eläimet vihaa mua. En tiiä, ehkä oon too dark heidän makuun. Pian koitti aika, ku piti mennä takas kotiin. Alko olee kylmäkin, sitte päästettiin se kissa irti, et se lähtis omaan matkaan. Mutta ei, se lähti seuraa meitä. Yritettiin pelästyttää se pois, ei toiminu.  Yritettiin juosta sitä karkuun, ei toiminu. Yritettiin eksyttää sitä, ei toiminu. Toi kissa on viisauden huippu, ku se ei mennyt lankaan. Olisin niin halunnut ottaa sen mukaan, koska se jotenkin tuli tärkeeks 10 minuutin aikana, mutta ei voitu ku ei tiiä mitä malariaa se oikeen kuljettaa. Sit loppujen lopuksi, päätetttiin et mennään sisälle ja jätetään se tylysti vaan ulos. Aattelin, että ''Ei se jäätyy, sillä ei oo ruokaa, mutta haluun mennä sisälle pelaa wiitä'' Sitten mentiin sisälle, oltiin just menossa hissiin ja vilkastiin taakse onko se kissa siinä oven ulko puolella. Siinä se olla kökötti ja mauku. Kävi sääliks, mutta tiiän että jonain päivänä törmään siihen uudestaan tossa pihalla.
xoxo; Nimo

7 kommenttia:

  1. voi eiii =( raukka kissa, missä päin te törmäsitte siihen!! Ei niillä mitään sairauksia oo :D

    VastaaPoista
  2. haha, mä tiiän(: tääl kilossa, se on ihan ybersöpö oikeesti. toivon et se löytää kodin joku päivä!

    VastaaPoista
  3. aika tunteeton ihminen oot kun jätät kissan yksin ulos. Oisit voinu viedä sen jonnekki eläinten löytökotii josta se löytäis perheen. Ei nyt se jää pihalle nääntymään. Good good

    VastaaPoista
  4. Jooo, mutta kun semmosta kuulin et se ois naapuruston kissa. Enkä tiiä tarkalleen kenen, niin aattelin että se löytää kotiin, niinkun yleensä kissat löytää. Järkee ottaa se tänne meille sisälle, ku talossa asuu allergisia ihmisiä, joten iha shh vaan siellä(;

    VastaaPoista
  5. voii ihana :) mut haha aleksander petrovsky, se on siit sinkkuelämäst mutmut jos tarkotit sitä just nii siin sinkkuelämäs se oli aleksandr ku muistan et se carrie ei osannu sanoo sitä :D

    VastaaPoista
  6. joo, toi on nimi on sinkkuelämästä(: mut toi on suomalaistettu versio :--D

    VastaaPoista
  7. Mitä tälle kissalle tapahtui?Miksi ihmeessä jätitte pihalle,todella vastuutonta ja sillä perusteella,että sillä EHKÄ saattoi olla koti.Hohhoijakkaa!!

    VastaaPoista