torstai 22. elokuuta 2013

ASK NIMO

Makaan mun sängyllä, ja oon nyt kaksi viikkoa miettinyt, että miten saisin tän mun blogitauon lopetettua. En oikeen tiedä, miksi en bloggannut melkein koko kesänä. Sanotaanko, että mulla oli rankka ja kiireinen kesä. Täysikäistyin, kirjoittelin lehteen, tein välillä oikeitakin töitä lintsillä ja siinä välissä yritin nähdä kavereitani.
Yritin pitkään keksiä jotain mitä mä en oo ikinä tehnyt mun blogissa. Mä tajusin, että tosi moni ihminen kysyy multa neuvoja ihmissuhteisiin/itsevarmuuteen ja oikeastaan ihan mihin vaan liittyen. Nyt jos jotain painaa mieltä, ja elämässäsi on esim kamala draama jota et oikeastaan voi jakaa kenenkään kanssa. Laita itsesi anonyymiksi ja kerro se minulle. Mä voin kertoa mun mielipiteen, ja kuten mun lukijat tietää mulla on mielipide kaikkeen. Jos olet ujo tai et kehtaa kommentoida, oikealla yläkulmasta löytyy myös mun sähköpostiosoite. Mä oon niin paljon saanut hyvää teiltä, että on aika mun antaa jotain takasin.
xoxo: Nimo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti