sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Tarina rakkaudesta



Mä olin tyttö, joka ei uskonut rakkauteen. Miksi? Koska mä olen avioerolapsi. Elämäni
ensimmäinen mies ei koskaan rakastanut mun äitiä. Jätti hänet yksin viiden lapsen kanssa, jättäen perässään keittiön pöydälle avioeropaperit. Mä katsoin vierestä, kuinka äitini pärjäsi ilman rakkautta. Rakkautta elämänsä mieheltä.

Mä uskoin pärjääväni myös. Mä olin tyttö, joka ei koskaan lähde treffeille, koska ei osaa syödä haarukalla ja veitsellä oikein. Mä olin tyttö, joka ei myöskään lähde leffaan kanssasi, sillä ei osaa olla kahta tuntia hiljaa. Mä olin tyttö, joka ei lähde kahville, sillä vihasi kahvia.

Nämä kaikki olivat vain tekosyitä. Sillä mä pelkäsin rakastaa.

Mä olin tyttö, joka ei koskaan soittanut takaisin. Mä olin tyttö, joka vain nauroi katsoessaan Titanicia. Mä olin tyttö, joka sanoo sinulle kylmänviileästi kiitos, mutta ei kiitos kun puhuttiin seurustelusta. Kunnes, tapasin Jonin.

Nimomaisesti mä olin Jonille aluksi yhtä kylmä kuin pakastin.
Mutta hän ei luovuttanut. Päivä toisensa jälkeen Jonista tuli vaan tärkeämpi ja tärkeämpi mulle. Pian hän oli poikaystäväni, mutta sen lisäksi paraskaverini.

Mä en todellakaan sano, että meidän suhde on ollut pelkkää iloa, sydämiä ja sateenkaaria. Kenenkään suhde ei ole. Jos väität niin, todennäköisesti valehtelet itsellesi.

BB-taipaleeni jälkeen mä pidin kynsin ja hampain kiinni mun yksityisyydestä. Mä en jakanut mihinkään kuvia Jonista, tai paljastanut mitään meidän suhteesta. Se kiinnosti aivan liian monia ihmisiä, joilla ei ollut asiaan mitään osaa ja arpaa. Päivittäin mun blogi täyttyi uteluista, että ollaanko vielä yhdessä.

Mutta nyt mä olen valmis kertomaan teille. Esittelemään teille mun poikaystävän, mun parhaan kaverin ja mun elämän miehen. Kiitos Joni, kun opetit mut rakastamaan.

Voit katsoa aiheeseen liittyvä video, jonka julkaisin tänää tästä.

xoxo: Nimo

11 kommenttia:

  1. Oks toi siis bbjoni?:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. bb-joni on homo.

      Poista
    2. no ehkä ei kuitenkaan, onhan tässä maailmassa aika paljon muitakin Jonia! ��

      Poista
    3. Hahah just hauska. Ei tosiaan Bb-Joni. Ollaa sen kanssa vaan tosi hyviä ystäviä :-) Bb-Jonista tulee mun kaaso jos jonain päivänä naimisiin menen.

      Poista
  2. Laitako koskaan tästä jonista mitään parempaa kuvaa:) olisi kiva nähdä! Onnea suhteelle ja hyvi blogi ja vlogi juttui tulee sulta! Edelleen bb jonin tai jennan tai leylan kaa ois kiva nähä piitkä vlogi video;)

    VastaaPoista
  3. onko tämä siis sama tyyppi jonka kanssa seurustelit ennen BB:tä vai joku uusi jäbä? vai onko iltasanomat kussut artikkelinsa (http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/art-1288770620268.html) täysin, kun siinä sanot teidän eronneen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lue blogi! "Päivittäin mun blogi täyttyi uteluista, että ollaanko vielä yhdessä."

      Pienellä salapoliisityöllä myös selviää, että sama tyyppi kyseessä. Nähtiin taas kuinka uskottavia netti-artikkelit ovat.

      Poista
  4. Oiii ihanaa nuorta rakkautta! Kaikkea hyvää teille <3

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi ku ihana kirjotus♥ Sun äiti on kyllä ollu oikee selviytyjä meidän perheessä tapahtui samoja asioita . Voisitko tehä joskus videon sun lävistyksistä?:-) oot tosi kaunis ja paras vlogaaja ♥ terkkuja äidillesXD♡

    VastaaPoista
  6. Tää kirjoitus sai kyyneleet silmiin :') <3

    VastaaPoista
  7. Siis tää teksti kosketti ja syvältä! Olin nimittäin ihan täysin samanlainen ku mitä kirjotit tos tekstissä, ja oon myös avioero lapsi. Mut sit mäki kohtasin ton yhen ja oon muuttunu paljon, ja se kyl vähä pelottaaki. Mut ihana lukee et en oo ainut tämmönen ihminen <3 oot muutenki tosi ihanan ja aidon ilonen ihminen :)

    VastaaPoista